Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΥΣ!!! ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ.

 

Άστραψε και βρόντηξε ο Αντιδήμαρχος  Νίκος Σκανδαλάκης σχετικά με επεισόδιο που έλαβε χώρα στην υπηρεσία της Πολιτικής προστασίας του Δήμου Καλλιθέας.

Σύμφωνα με ανάρτηση που έκανε στον Πολιτικό λογαριασμό του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ένας προϊστάμενος τμήματος σε υπηρεσία του Δήμου Καλλιθέας , χλεύασε και αποκάλεσε υφιστάμενο του Τουρίστα. Μάλιστα ο συγκεκριμένος προϊστάμενος, φαίνεται να δημιουργεί εσκεμμένα προβλήματα στις αποφάσεις του Αντιδημάρχου κ. Νίκου Σκανδαλάκη.

Τελικά ο συγκεκριμένος Προϊστάμενος τμήματος θεώρει την Υπηρεσία του Δήμου Καλλιθέας  Τσιφλίκι του ή κάποιοι φοβούμενοι το όνομα Σκανδαλάκη προσπαθούν να δυσχεραίνουν το έργο του Αντιδημάρχου κ. Νίκου Σκανδαλάκη ;  

Όπως και να έχει, Ακούει ο Δήμαρχος Καλλιθέας κ. Δημήτρης Κάρναβος ή ΟΧΙ ……….

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Αντιδημάρχου:

«..Την επόμενη φορά που οποιοσδήποτε Προϊστάμενος Τμήματος μπροστά μου χλευάσει ή χαρακτηρίσει Εργαζόμενο του Δήμου μας με τη δανεική ιδιότητα που έχει, διότι προϊστάμενος είσαι σήμερα και αύριο μπορεί να μην είσαι, όπως έγινε σήμερα χαρακτηρίζοντας κάποιος προϊστάμενος κάποιον υφιστάμενο του Τουρίστα, θα λάβει τις ίδιες απαντήσεις που έλαβε ο εν λόγω κύριος από μένα σήμερα.

Τουρίστας κύριε Προϊστάμενε δεν είναι κάποιος ο οποίος τόσα χρόνια τρέχει το τμήμα της Πολιτικής Προστασίας χωρίς να έχει ανοίξει ρουθούνι. Τουρίστας δεν είναι κάποιος ο οποίος είναι σπίτι του με covid αλλά το κινητό του δεν κλείνει και είναι πάντα διαθέσιμος. Αντιθέτως τουρίστας μπορεί να θεωρηθεί κάποιος ο οποίος είναι στο εξοχικό του και πληρώνεται.

Και να ξεκαθαρίσω και κάποια πράγματα. Αν ποτέ ξανά τολμήσει (ναι ναι πολύ καλά το γράφω, τολμήσει) κάποιος να μου θέσει θέμα περί μη καλής διαχείρισης της δημόσιας περιουσίας θα προχωρήσω με μηνύσεις όποιος κ αν είναι αυτός. Να σας υπενθυμίσω ξανά κύριε προϊστάμενε πως είμαι άμισθος Αντιδήμαρχος, δεν έχω το κινητό που θεωρητικά δικαιούμαι, δεν έχω κάποιο μεταφορικό μέσο για τις μετακινήσεις μου και όσες φορές έχω χρειαστεί κάποια δαπάνη μου την έχετε αρνηθεί η κωλυσιεργείτε προφανώς εσκεμμένα. Άκουσα μέχρι και το "Τι χρειάζεται το Τμήμα Πολιτικής Προστασίας την προμήθεια ενός απινιδωτή?"

Ειλικρινά κύριε προϊστάμενε είναι ντροπή σας να μη θέλετε να υπογράψετε τις υπερωρίες ενός εργαζόμενου - συναδέλφου σας που πραγματικά τρέχει μέρα νύχτα και ουδέποτε έχει πει όχι. Δηλαδή ένας πυροσβέστης αν δε πιάσει πυρκαγιά δε πρέπει να πληρωθεί???

Ντροπή

Νίκος Σκανδαλάκης   Αντ/χος Δημοτ. Αστυνομίας …»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου