Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

ΧΑΤΖΕΛΕΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ!!! Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Μοσχάτου-Ταύρου.

 

Νέοι άνθρωποι στο πλευρό του Δημάρχου Μοσχάτου Ταύρου κ. Ανδρέα Ευθυμίου.

Δραστήρια με μεταπτυχιακές σπουδές, αθλήτρια, αλλά και με  κοινωνική προσφορά, είναι η νέα  Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου Χατζελένη Χριστίνα.

Όπως μας λέει και η ίδια στην ανακοίνωση της:

Ονομάζομαι Χατζελένη Χριστίνα, οι περισσότεροι στον Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου γνωρίζουν τον πατέρα μου για την ενασχόληση του με τα κοινά, αλλά ήρθε η ώρα να γνωρίσουν και εμένα! 

Θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Μοσχάτου-Ταύρου με την παράταξη «Ανθρώπινη Πόλη - Σύγχρονος Δήμος» με τον νυν Δήμαρχο Ανδρέα Ευθυμίου, γιατί θεωρώ σημαντική την ένταξη νέων, δραστήριων ανθρώπων και νέων προτάσεων που με τη συμβολή των ήδη έμπειρων στο χώρο το θετικό αποτέλεσμα είναι εγγυημένο!

Οι σπουδές μου είναι στον τομέα της υγείας, έχω μεταπτυχίακες σπουδές στην Ανάπτυξη και Έρευνα Νέων φαρμάκων όπου η βασική έρευνα είναι για ασθένειες που έχουν δύσκολη αντιμετώπιση, όπως οι νευρολογικές και διάφορα είδη καρκίνου.

Έχω εργαστεί σαν επαγγελματίας ναυαγοσώστρια και με αφορά ο,τι έχει σχέση με προσφορά βοήθειας στον συνάνθρωπο.

Επίσης εχω ασχοληθεί με τον αθλητισμό, με κολύμβηση και cheerleading όπου με την ομάδα μου είχαμε αποκτήσει αρκετά μετάλλια. Θέλω να βοηθήσω να γίνει η πόλη μας πρότυπο κυρίως στον τομέα της υγείας που με αφορά, να γίνονται τακτικά δωρεάν εξετάσεις, να ακούμε τις ανάγκες των κατοίκων και να πράττουμε αναλόγως.

Μαζί με τον δήμαρχό μας, Ανδρέα Ευθυμίου, που έχει αποδείξει πόσο ικανός είναι όλα αυτά τα χρόνια, είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρουμε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου