Σάββατο 5 Ιουνίου 2021

ΜΠΟΥΓΑΣ ΤΡΥΦΩΝ: « Συνεχίζω να συμβάλω στο κοινό συμφέρον.»

 

Αγαπητοί πατριώτες

Με την σημερινή μου τοποθέτηση θέλω, μετά από ένα μεγάλο διάστημα σιωπής, να βάλω ορισμένα πράγματα στη θέση τους, μιας και δεν είναι λίγοι που μιλάνε εξ ονόματος μου δίχως να ξέρουν για το μέλλον μου και μάλιστα ισχυρίζονται πως γνωρίζουν και μέσα από ποιους κομματικούς συνδυασμούς.

Μετά την αποχώρηση μου από το κόμμα Έλληνες, λόγω φόρτου εργασίας, πολλά είναι τα σενάρια που διακινούνται. Όμως θα πω ότι λογαριάζουν χωρίς τον...άμεσα ενδιαφερόμενο.

Σε όλη μου την πορεία και ειδικά στην διαδρομή μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, το κοινό συμφέρον, ήταν ο βασικός άξονας πάνω στον οποίο κινήθηκα. Αυτό έκανε τον κόσμο τόσο στο Παλιό Φάληρο, όσο και στην Καλλιθέα να με αγκαλιάσει, να με τιμήσει με την ψήφο του, αλλά να δείχνει πάντα σεβασμό και την αγάπη του.

Σε όλους αυτούς υπόσχομαι, πως αν το κρίνω σκόπιμο, Θεού θέλοντος, να συνεχίσω να είμαι δίπλα στον άνθρωπο, σίγουρα μέσα από την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

 

Υπεράνω όλων το ΕΘΝΟΣ μας.

Δεν κολλάμε σε πρόσωπα και κόμματα .

Να γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

 

ΜΠΟΥΓΑΣ ΤΡΥΦΩΝ

Δημοτικός Σύμβουλος Καλλιθέας

Επικεφαλής Δημοτικής Εθνικιστικής Παράταξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου