Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Παρουσίαση Νέας Εμφάνισης της ερασιτεχνικής ομάδας μπάσκετ «ΚΑΛΛΙΘΕΑ TIGERS» .


Την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014  στον πολυχώρο της Ν.Ε. Β6 Αθηνών του ΛΑ.Ο.Σ. έγινε η παρουσίαση της νέας εμφάνισης της ερασιτεχνικής ομάδας μπάσκετ «ΚΑΛΛΙΘΕΑ TIGERS»  που είναι χορηγία της Περιφέρειας Κρήτης του ΛΑ.Ο.Σ.

Στην εκδήλωση παρευρέθη και ο Γραμματέας Αθλητισμού και Περιφερειάρχης Κρήτης του ΛΑ.Ο.Σ. κύριος Μανώλης Φουρνιανάκης, οποίος μέσα σε ένα κλίμα ενθουσιασμού παρέδωσε στους παίχτες την νέα εμφάνιση.


Ο κύριος Μανώλης Φουρνιανάκης είπε στον χαιρετισμό του στους παίχτες :

«Σας εύχομαι πάντα επιτυχίες και στην ζωή και στο μπάσκετ ,καλές επιτυχίες και σας δίνω τον λόγο μου ότι όπου μπορώ να βοηθήσω ,διότι εγώ προσωπικά  σας βλέπω σαν παιδιά μου , να ξέρετε ότι θα είμαι δίπλα σας.»

Ο κύριος Μανώλης Φουρνιανάκης κατεβαίνει και εκείνος στον «στίβο» της πολιτικής στις Ευρωεκλογές του 2014 , υποψήφιος ευρωβουλευτής με τον ΛΑ.Ο.Σ.

 

Ο κύριος Αντώνης Λάπας αρχηγός της ομάδος  είπε στον χαιρετισμό του

« Σας ευχαριστούμαι για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στην ομάδα μας και για τις νέες εμφανίσεις που μας χορηγήσατε και εγώ σαν αρχηγός σας υπόσχομαι να πάρουμε και το Πρωτάθλημα στο οποίο διαγωνιζόμαστε τώρα Νίκαια – Ρέντης 2014»
 
 


Την έναρξη της εκδήλωσης έκανε με χαιρετισμό του ο Πρόεδρος της Ν.Ε. Β6 Αθηνών του ΛΑ.Ο.Σ. κύριος Φώτης Πεχλιβανίδης.
 
 










 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου